Wysyłanie towaru do klienta.

Po dokonaniu zakupów należy wybrać formę dostawy towaru (odbiór osobisty, kurier, poczta polska). Wszystkie zakupy przekraczające wartość 300zł wysyłane są na koszt firmy B-MEDIC za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Podstawą realizacji wysyłki zamówienia jest zaksięgowana na koncie firmy B-MEDIC przedpłata, wynikająca z wystawionej faktury proforma. Towar wysyłany jest standardowo na adres znajdujący się na fakturze. Jeżeli Państwa firma posiada oddziały zlokalizowane pod różnymi adresami, przez co adres dostawy będzie inny niż adres siedziby firmy, prosimy tą informację odnotować w zamówieniu. W związku z regulaminem dotyczącym ubezpieczania przesyłek, zamówienia wysyłane są wyłącznie do kupującego.

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności towaru, nasz konsultant skontaktuje się z Państwem i omówi szczegóły zamówienia.

Każda przesyłka wysyłana za pośrednictwem firmy kurierskiej jest ubezpieczona do pełnej wartości zakupionego towaru, dlatego prosimy sprawdzić w obecności kuriera jej stan i zawartość. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy o wypełnienie protokołu szkody, który na Państwa żądanie zostanie udostępniony przez kierowcę firmy kurierskiej. Protokół będzie podstawą do przyjęcia reklamacji i wymiany towaru na nowy bez dodatkowych opłat.

Prosimy nie przyjmować uszkodzonych przesyłek.

Przesyłki wysyłane za pośrednictwem poczty polskiej nie są ubezpieczone.

Cennik przesyłek krajowych:

przesyłka kurierska towaru o wartości powyżej 300zł – koszt pokrywa firma B-MEDIC

przesyłka pocztowa – koszt wg Cennika Poczty Polskiej

przesyłka kurierska towaru o wartości poniżej 300zł w zależności od wagi:

WagaKoszt przesyłki brutto
Do 10kg17zł
Do 30kg20zł
Do 50kg50zł

przesyłka pobraniowa – opłata dodatkowa w wysokości 5zł. Przesyłek o wadze ponad 30kg lub wartości przekraczającej 300zł nie wysyłamy za pobraniem. Przesyłki pobraniowe realizowane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

UWAGA – przesyłka przekraczająca wagę 30kg standardowo jest dostarczana do drzwi budynku (tak samo jest odbierana). Kurier ma prawo odmówić wniesienia przesyłki przekraczającej tą wagę, jeżeli nie zostanie zaoferowana mu pomoc przy wnoszeniu / wynoszeniu.

Przy zakupach powyżej 300 zł firma B-MEDIC wysyła towar na swój koszt.

Przesyłanie sprzętu do serwisu technicznego:

Każdy sprzęt wysyłany do serwisu na przegląd bądź naprawę, powinien być starannie zapakowany w karton uniemożliwiający uszkodzenie towaru w trakcie transportu. Zaleca się korzystać z oryginalnych opakowań producenta dostarczanych w dniu zakupu wraz z urządzeniem. W przypadku braku oryginalnego kartonu, należy użyć opakowania o wzmocnionej konstrukcji i oznakować go znakami informującymi o właściwym kierunku transportu.

Sprzęt należy wysłać na adres:
serwis techniczny B-MEDIC
04-092 Warszawa, ul. Zgierska 10/5.

Zalecamy korzystać z usług firm kurierskich, dostarczających przesyłki ubezpieczone do pełnej wartości przesyłanego towaru. Serwis B-MEDIC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu przesyłki od Klienta do serwisu i zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek niedbale opakowanych, lub noszących ślady uszkodzenia.

Urządzenia przesyłane do serwisu winny być kompletne (serwis może odmówić naprawy urządzenia zdekompletowanego). Do urządzeń posiadających gwarancję należy dołączyć kartę gwarancyjną. W przypadku wyrobów medycznych (autoklawy) należy dodatkowo dołączyć paszport techniczny.

Prosimy dołączać do urządzeń przesyłanych do serwisu krótką informację opisującą problem (awarię, chęć dokonania przeglądu, sprawdzenie) oraz namiary na osobę kontaktową. Pozwoli to skrócić czas w którym Państwa urządzenie znajdować się będzie w naszym serwisie.